سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

میتونی

میتونی مشت منو وا بکنی ...منو پیش همه رسوا بکنی
میتونی همره این قطره اشک... دامنم رو مثل دریا بکنی
اما مشکل بتونی عشقمو حاشا بکنی..دیگه مشکل مثل من یاری تو پیدا بکنی  

میتونی قهر بکنی ناز بکنی... از نو اون حرفا رو آغاز بکنی
میتونی قلبم و آتیش بزنی ...  با دلم غمها رو دمساز بکنی
اما مشکل بتونی عشقمو حاشا بکنی..دیگه مشکل مثل من یاری تو پیدا بکنی
میتونی رو دل من پا بزاری ...منو با این همه غم جا بزاری
میتونی عشقتو از من بگیری ... دلم و بیکس و تنها بزاری
اما مشکل بتونی عشقمو حاشا بکنی..دیگه مشکل مثل من یاری تو پیدا بکنی
  

نظرات 2 + ارسال نظر
یه کوچولو و آقاییش جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
تولد هویج جون هم مبارک
سر نمیزنین؟

سوگل سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ http://voroodmamnoe.persianblog.ir/

شعر قشنگی بود واقعا پیدا کردن آدم واقعا عاشق بیش از حد سخته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد