سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

من زنم... یه زن عادی...

منو بشناس ، منو بشناس ، نذار ناشناس بمونم
نذار یه عمر به تن تو ، مثل یک لباس بمونم


منو بشناس تا بتونیم ، پیش هم دوام بیاریم
برای مردم بی عشق ، قد عشق پیام بیاریم


منو بشناس تا بتونیم ، واسه درد دوا بسازیم
واسه ی ابرای ساکت ، تا خزر صدا بسازیم


مرد خوبم منو بشناس ، این قشنگ ترین علم هاست
من یه دریا احتیاجم ، بیا یک قطره مو بشناس

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منو بشناس

من کی ام ، قله ی البرز ، یا که کوهی از مقوا
من چی ام ، یه شعر محکم ، یا ظریف ترین حرف ها

من چی ام ، یه سوزن ریز ، گم شده تو کاه ابهام
نه من آسون تر از اینام ، منو پیدا کن تو حرفام

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منو بشناس

من نه عارفم نه صوفی ، نه درشت کلام و فاضل
من زنم یه زن عادی ، گاهی مجنون گاهی عاقل

منو بشناس تا بتونیم ، واسه درد دوا بسازیم
واسه ی ابرای ساکت ، تا خزر صدا بسازیم

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منوبشناس

اگه زخمام بی مداواست ، اگه روح من معماست
تو صدام یه عقده حرفه ، لااقل صدامو بشناس

من چی ام یه سوزن ریز ، گم شده تو کاه ابهام
نه من آسون تر از اینهام ، منو پیدا کن تو حرف هام

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منو بشناس

من وجودم مال تو هویجم...


توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم

همه هستیمو من به سراپات بریزم
لب پر خنده می خوای بیا لبهام مال تو
چشم پر گریه می خوای هر دو چشمام مال تو

بیا تا برات بگم من وجودم مال تو

بزا تا فدات بشم من غرورم مال تو
اگه بازیچه می خوای بیا قلبم مال تو
اگه رودخونه می خوای سیل اشکم مال تو

چرا من بی تو بمونم نمیدونم نمی تونم
واسه زندگی کردن تو رو می خوام خوب میدونم
تو بدون عشقم تو هستی برا من زندگی هستی
تو بدون عشقم تو هستی برا من زندگی هستی

هویجم بمون...

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو

میون سفره شب تو با من

بذار بین منو تو دستای ما

پلی باشه واسه از خود گذشتن

 

خدای مهربون...

نمیدونم به خاطر کدوم خوبیم هست که هویجم و به من دادی؟

میگن بهشت و جهنم آدما تو همین دنیاست. درست میگن ، چون من با تو همیشه تو بهشتم ، همیشه خوشبختم... چقدر خوبه که تو انقدر فهمیده هستی... چقدر خوبه که تو انقدر با ادب هستی... و چه خوبتر اینکه انقدر با احساس و مهربونی. شاید این چیزا تک تک ساده به نظر بیاد ، اما وقتی هویج من همه اینا رو با هم داره یعنی دیگه هیچی کم نداره. من همینجوری که هستی میخوامت. تا آخرش. تو هم با همه بدیهام منو بخواه.

میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه تو باشی از هیچی نمیترسم.

                       چرا از سایه های شب بترسم؟

                     تو خورشید و به دست من سپردی

دوستت دارم