سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

هویجوری

هویج به زور مینویسه...  

یکی بود یکی نبود

تا شروع شد قصه مون
می دونستم که تکی مثل ماه آسمون
می دونستم تو عزیزم قدر عشقو می دونی
می دونستم تو همونی که همیشه می مونی
آره منم دوست دارم محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی منم فقط تو رو دارم

غیر دوست داشتن تو دیگه چیزی ندارم
همه عمر من تویی و بی تو من کم میارم
ماه من ، واسه من از تو بهتر کسی نیست
بیا تو کتاب عشق فصلی تازه بنویس
بگو منم دوست دارم

محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی منم فقط تو رو دارم
آره منم دوست دارم محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی منم فقط تو رو دارم

تک تک ثانیه هام با تو رویایی می شه
تو سکوت لحظه هام ببین چه غوغایی می شه
روی چشمام جا داری اگه منت بذاری
منو از خودت بدونی و بگی دوسم داری
آره منم دوست دارم محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی منم فقط تو رو دارم
آره منم دوست دارم محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی منم فقط تو رو دارم
آره منم دوست دارم محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی منم فقط تو رو دارم ، منم فقط تو رو دارم

تو خودشی...

مثل گریه توی پائیز ، مثل پائیز توی کوچه

مثل کوچه زیر بارون ، مثل بارون روی شیشه

مثل اسمت روی قلبم ، مثل هدیه توی دستم

مثل اون حالی که داشتم ، وقتی هدیه رو می بستم

مثل ماه ، وقتی گریه ش می گیره

مثل گل ، وقتی از دسته تو می ره

مثل من ، که نمی آیی و می میره

مثل تو ، تو خود عشقی ، خود عشق

مثل ماه ، مثله تو

مثل اشک ، مثله من

مثل عشق، مثله آه

مثل لیلی توی پائیز ، مثل مجنون زیر بارون

مثل بارون وقتی آروم ، آروم آروم می شه عاشق

مثل تو، تو خود عشقی ، خود عشق

کاش میومدی...اما به خاطر خودم...

آرزومه آرزومه
که در رو وا بکنی بیای تو خونه

تو رو تو بغل بگیرم عاشقونه
آرزومه ٬ آرزومه