سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

مبارکه...

 

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی روزت مبارک .

 

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که

تو دلیل آن شدی

 

هویجم............

 

روزت مبارک

 

ولادت مولود کعبه بر تمام شیعیان جهان مبارک.

میلاد با سعادت مولود کعبه، مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بر همگان مبارک

چقدر زود گذشت...

اون همه  دلهره و ذوق اومد نت....

اون همه سختی راه.....

اون همه شوق....

تا به هم رسیدیم... شروع کردم به شمردن.... یک .....یک ونیم.......دو........... ر- ف - ت – ی . حتی نشد سه رو هم بشمرم!!!!!!!

آخه چرا....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 



چقدر آسون می رن امّا لحظه هایی که تو رو دارم
ساعت انگار حتّی نداره چشم دیدن تو رو کنارم

تا میام با تو جون بگیرم
تا می خوام باز آروم بگیرم
می رسه وقت تلخ رفتن و
می بری قلبمو جونمو
می میرم

مستیم از عشق
هر جا هر دم
حتّی وقتی
دوریم از هم

آخه نفسی که عطر تو داره
آخه اون دلی که برات بی قراره
آخه چشمی که چشم انتظاره
مگه می شه بی تو نگیره بهونه

وقتی که با منی گرچه می دونم
نمی شه همیشه با تو بمونم
همه وجودمو نفسمو جونم
پُر می شه از تو و شعرای عاشقونه



همین...

رویای من...

پیدا کردن شکلی از توست

و این که... چند لحظه

در کنارت بنشینم و

تمام سوالهایم را

با یک اشاره

جواب گویی

 

هویجم...

به نظر من ما انسان ها بر روی زمین زندگی نمی کنیم ، بلکه سرزمین واقعی ما ... قلب کسی است که بهش علاقه مندیم. و من عاشق قلب پاک و آبی توام. خواستم بدونی...

                                                           همین