سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

عید شما مبارک

                                     گروه سرود سیب و هویج تقدیم مینماید :

جونمونو بستیم به جون هم

                       نمیمونیم بدون هم

من و تو که رسیدیم به همدیگه

                      حالا شدیم نفس هم

دلامونو هدیه دادیم به هم

من مال تو        تو مال من

عشقمونو ریختیم به پای هم

                     تا بمونیم برای هم

زندگیمون هر روز بهتر میشه

                    عشقمون کم نمیشه

اسممونو دادیم به همدیگه

نباشیم         بی همدیگه

با تو میتونم     عمری بمونم

از ته قلبم       عاشق بمونم

تا زنده هستم      من دوستت دارم        زنده میمونم...

- هویج خوشگلم... قبوله؟

- چی عزیزم ؟

- همینکه... من مال تو    تو مال من؟؟؟؟

- 10 ساله که قبوله خانمم...

- بفرمایید شیرینی ، عید شما مبارک...

- به به شیرینی... بده ببینم...

- فقط یه دونه... زیاد نخور... میترسم چاق بشی.

- چشم.

- همیشه میگی چشم اما پس چرا میخوری؟؟؟

- حالا الان سوژه وبلاگ چاق شدن منه؟

- نه والا... قصدم این نبود... خودش شد... من معذرت میخوام  ،   اصلا بیا از صفا و صمیمیت صحبت کنیم. هان؟

- به به ... صفا ... صمیمیت ... آجیل.... این تخمک نداره؟؟؟؟

- با اجازتون همشو خودت دیروز خوردی. دیدی خودت حرف و باز بردی کجا!!!...

- هان؟ خوب... نه... صمیمیت ... محبت...خوبه؟

- عالیه. عصری بریم سینما؟

- سینما؟ نه... خطرناکه... آخه نیست عیده... تازشم ، من عصری باید برم همونجا.

- دوباره؟ پس من چی؟ باز تنهام میزاری؟

- نه ه ه ه ه ... من که همیشه پیش تو ام...

- آره جون عمه ات (همون که اصفهانه )...

- قهر نکن دیگه... اصلا بیا همون سرود مونو بخونیم.

دلامونو هدیه دادیم به هم

من مال تو        تو مال من

عشقمونو ریختیم به پای هم

                     تا بمونیم برای هم

زندگیمون هر روز بهتر میشه

                    عشقمون کم نمیشه

لای لای لای لای      لای لای لای لای....

- بله...