سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

ولایت امام زمان (ع)

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو بستم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی


سعدی

من بگم دوست دارم با چه رقم یا عددی؟
                                تو که بینهایتو قشنگ تر از من بلدی
مژه هات شعر بلند ناتمومه به خدا
                               عاشق کسی شدن جز تو حرومه به خدا

تمام لحظه های دنیا واسه زمانیه که اصلا انتظارشو نداری و هیچ لذتی بالا تر از دوست داشتن نیست پس حالا که انتظارشو نداری: دوستت دارم

واسم آهنگ بزن!!!!

تو شب خیس مژه هام یه شب بیا قدم بزن
 با رقص تلخ اشک من ساز دوس
ت دارم بزن
 

اتاق آرزوهامو خیلی مرتب چیدمش
 بیا و با یه چشمکت ، اتاقمو بهم بزن
 

سخته برات تنهاییاتو کوک کنی
 با عشق من چشمای نازتو ببند ،‌برای من یه کم بزن

می خواستم از نگات بگم ، دوباره لغزید قلمم
 قصه نویس رؤیاها ،  بیا واسم قلم بزن

بگو دوسم داری یا نه ؟ یه جور بهم نشون بده
 بقیه ی زندگیمو با این جواب رقم بزن

به جای ابرا واسه تو شب تا سپیده باریدم
 به خاطر هر کی می خوای تو لااقل یه نم بزن

بگو تو زندگیت کیه رد نشو از سوال من
 زیر جواب نقره ایت چند تا برام قسم بزن

 مجنون چی رو بلد نبود که لیلی قسمتش نشد
 توام توی طالع من نقش بد ستم بزن

عاشقی سخت و آسونه ، بستگی به دلت داره
 دوس داری بهتر بدونی یه سر به این دلم بزن
 

پیش خودت نگو که عشق همیشه عشقای قدیم
 بیا یه بار از عشقای قشنگ حالا دم بزن

 نامه باید خودش بیاد تا بنویسیش واسه من
تو خلوتت سری به این یه حس محترم بزن
 

سخته ولی جور دیگه شعر و باید تموم کنم
 دلم که رفت چیزی اگه مونده بیا ازم بزن

زخم تو ، زخمتو می خوام ، هر دو واسم مقدسه
چه خنجرو ، چه عشقتو ، فقط واسه خودم بزن

یه وقت اگه تنها شدی با عشق و ساز و زمزمه
به خاطر من یه بارم ،
‌من به تو می رسم بزن