سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

تنهام نذار... حتی واسه یه لحظه

میخوام یه رازی رو بهت بگم...

تا حالا دیدی عاشقا به هم میگن : تو مثل نفسمی...

ما  هم به هم زیاد گفتیم ، مگه نه؟

اما عزیزم...

امروز که نبودی ، من باور کردم ، که تو نفسمی. نه فقط در حد حرف... نه... باور کن که  وقتی نیستی به زور نفس میکشم.  مثل الان. شب شده... هنوز نیومدی... دارم میمیرم.

هرچی پنجره رو وا میکنم که اکسیژن بیاد تو، هم فایده نداره.  تو قلبم اکسیژن کم آوردم.

باور کن دارم کم میارم. بیا دیگه...

هیچ وقت نمیتونی بفهمی چقدر گذروندن یه روز بدون تو سخته.

به این اشکام قسم.

باور میکنی؟

آره تنهام نذار حتی واسه یه لحظه

وجودت به صد تا آسمون می ارزه

بی تو یعنی خالی...

گریه مون هیچ      خنده مون هیچ

باخته و برنده مون هیچ

تنها آغوش تو مونده

                غیر ازاون هیچ...

 

ای.....

ای مثل من تک و تنها

          دستامو بگیر که عمر رفت

همه چی تویی

            زمین و آسمون  هیچ...

 

بی تو میمیرم

همه بودو نبود

بیا پر کن منو ای خورشید من

 

     بی تو میمیرم

            مثل یک قلب چراغ

نور، تو بودی

            زمین و آسمون  هیچ...

میمیرم اگه یه روزی 

                 غم ببینم توی چشمات 

کاشکی لحظه های تلخم 

                 پر شه از عطر نفسهات 

 

 

طفلکی دلم بجز تو 

                هیچی از خدا نمیخواد 

نزار غصه های این دل 

                بشه هم صدای فریاد

نقطه

 

گاهی به نیشخند لبت را اشاره کن 
 

 

ما را به هیچ صاحب عمر دوباره کن