سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

من زنم... یه زن عادی...

منو بشناس ، منو بشناس ، نذار ناشناس بمونم
نذار یه عمر به تن تو ، مثل یک لباس بمونم


منو بشناس تا بتونیم ، پیش هم دوام بیاریم
برای مردم بی عشق ، قد عشق پیام بیاریم


منو بشناس تا بتونیم ، واسه درد دوا بسازیم
واسه ی ابرای ساکت ، تا خزر صدا بسازیم


مرد خوبم منو بشناس ، این قشنگ ترین علم هاست
من یه دریا احتیاجم ، بیا یک قطره مو بشناس

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منو بشناس

من کی ام ، قله ی البرز ، یا که کوهی از مقوا
من چی ام ، یه شعر محکم ، یا ظریف ترین حرف ها

من چی ام ، یه سوزن ریز ، گم شده تو کاه ابهام
نه من آسون تر از اینام ، منو پیدا کن تو حرفام

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منو بشناس

من نه عارفم نه صوفی ، نه درشت کلام و فاضل
من زنم یه زن عادی ، گاهی مجنون گاهی عاقل

منو بشناس تا بتونیم ، واسه درد دوا بسازیم
واسه ی ابرای ساکت ، تا خزر صدا بسازیم

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منوبشناس

اگه زخمام بی مداواست ، اگه روح من معماست
تو صدام یه عقده حرفه ، لااقل صدامو بشناس

من چی ام یه سوزن ریز ، گم شده تو کاه ابهام
نه من آسون تر از اینهام ، منو پیدا کن تو حرف هام

مرد خوبم منو بشناس ، مرد خوبم منو بشناس

نظرات 1 + ارسال نظر
آنی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام..
آدرس وبلاگ ماجراهای من وهمسری جون "www.yekocholoo.blogsky.com
عوض شد

آدرس جدید
http://www.rozhayezendegi.blogsky.com/

مرسی
آنی"من و لمس روزهای زندگی"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد