سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

تسلیت...

************

برف

                                                  بام ذهن آدمی ،‌حیاط خونه خداست

 

برف شدیدی میاد... سفید سفید... هیچ چیزی رو به این سفیدی و قشنگی ندیدم...واسه همینه که همیشه پاکی و سفیدی رو به برف نسبت میدن...

سفید مثل برف.

امتحان کردم،یه گوله برف و با گلای زیرش ورداشتم و پرت کردم وسط برفای سفیدو دست نخورده. هیچی نشد. جز یه سوراخ که وسط برفا درست شد. اما از سیاهی اثری نبود. خوشم اومد...چنتا دیگه کنار اون انداختم. فکر میکردم بازم سفیدی میمونه...اما ، اون سوراخ کوچیک همینطور بزرگتر شد و بزرگ تر شد...دیگه سوراخ نبود ...یه گودال سیاهرنگ شد. خیلی ناراحت شدم. . .

فکر میکنین این قضیه با قلب ما آدما چه ربطی میتونه داشته باشه ؟

قلب ما آدما تا وقتی گناه نباشه همینقدر سفیدو قشنگ و پاکه... اما وقتی سیاهی زیاد بشه...

امیدوارم تو قلب هیچ کس گودال سیاهی درست نشه.

                                                                        آمین!

 

این اون موقع است که برف تازه شروع شده بود...چه خوکشل میادا...نه؟؟؟

 

 

وای ی ی ... چه نشست... به به ...

 

 

اینم یه یادگاری تو برفا...تقدیم به هویجم...خیلی دوستت دارم...

love is??????

گل را دوست دارم، تو را هم دوست دارم، گل را برای بوییدن، تو را برای

بوسیدن، گل را برای یک لحظه، تو را برای همیشه.

*********

تنها

گاهی اوقات که احساس میکنی از فرط خستگی شونه هات داره زیر بار زندگی خم میشه چشماتو میبندی و آرزو میکنی یکی

 

باشه که سرتو رو شونه هاش بذاری و زارزار گریه کنی یکی باشه که بهش تکیه کنی و بار تنهایی ها تو باهاش قسمت کنی یکی

 

شونش مرحم خستگیت باشه اما وقتی چشماتو باز میکنی میبینی کسی کنارت نیست احساس میکنی سنگینی بار زندگی رو شونه

 

هات چند برابر شده پس هیچوقت تو رویا با کسی زندگی نکن چون ممکنه نتونی کابوس نبودنشو تحمل کنی