سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

جواب یهویی تر به سیب خانمی

محبوبم، عشق یک کلمه هست ولی تو و بودن در کنار تو دنیایی از حرفهای سربسته و احساس هست.

تو را با تمام زیباییت، تو را با تمام احساس قشنگت، تو را با تمام وجودت در دلم نگاه می دارم و مواظبت می کنم. کلامت شوق زیبای بودن و ادامه راه است. با تمام وجود آنها را حس میکنم.

وجودم غرق احساس با تو زیستن است، پس مرا بپذیر...

حرفای یهویی...

محبوبم...

الان داشتم تو وبلاگ های دیگه چرخ میزدم... به یک وبلاگی بر خوردم که عنوانش همین بود (( محبوبم )) . بعد یک نوشته خصوصی که اگه میرفتی توش باید رمز میزدی... یعنی اینکه فقط محبوب طرف با داشتن رمز میتونه بخونتش. این قضیه فکرمو مشغول کرد. رمز!!!! تا حالا هیچوقت برای گفتن حرفای قلبم به تو رمز نذاشتم. لازمه؟

میدونی هویجم...

رمز یه چیزیه که فقط یه نفر میدونه ... بعد اونو فقط به یه نفر دیگه میگه ... بعد اونا میشن محرم اسرار هم. من و تو عزیزم... ما سالهاست که محرم اسرار همیم. هیچ وقت هم هیچ پسووردی واسه هم نذاشتیم. مگه لازمه ؟ وقتی تو توی قلب منی و من تو قلب تو؟ عشق هم مگه رمز میخواد وقتی که من نگفته تو میفهمی چی میخوام بگم؟ وقتی تو زنگ نزده من طرف گوشیم میرم و یهو میبینم زدی... وقتی که بهت فکر میکنم و تو اس ام اس میزنی...

زندگی ما خیلی جالبه مگه نه؟ آخه سیب هویجیه. تو دنیای سیب و هویجا ... هیچ پسووردی وجود نداره. بذار همه بفهمن که من عاشقتم. چرا یواشکی؟ ما که تابلوی عالم شدیم. مگه نه؟

هر روز واسه فریاد زدن عشقت دارم شجاع تر میشم... چون هر روز بیشتر از روز قبل باورت میکنم. چون هر روز بیشتر میخوامت.

من میخوامت هویج خوشگلم.

مال من شو.

زود باش.

خدای بزرگ و مهربون

خدای بزرگ

خدای بزرگ

من عاشق عشقم هستم و خیلی دوستش دارم.

خدایا، ازت میخوام کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترین ها باشه.

خواهش میکنم بهش درجات عالی (دنیائی و اخروی) عطا بفرما

و کاری کن به آنچه چشم امید دوخته (آنگونه که به خیر و صلاحش هست) برسه انشا ا... .

خدایا، در سخت ترین لحظات یاریگرش باش,

 تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظات زندگیش بدرخشه و در ناممکن ترین موقعیت‏ها عاشقانه مهر بورزه.

خداوندا، همیشه و هر لحظه او را در پناه خودت حفظ بفرما،

هروقت بهت احتیاج داشت دستش رو بگیر (حتی اگه خودش یادش رفت بیاد در خونت و ازت کمک بخواد)

و کاری کن این رو با تمام وجود درک کنه که هر آن هنگام که با تو و در کنار تو قدم برمیداره و گنجینه یه توکل به تو رو توی دلش حفظ کرده، همیشه و در همه حال ایمن خواهد بود.


( خدا کمک کرد و سیب حالش خوب شد. مرسی از همه اونایی که نگرانش شدن)

دعا کنید

سلام دوستان!


سیبم مریض شده. خیلی نگرانشم ولی دستم بهش نمیرسه. از همه اونایی که میان اینجا میخوام واسه سلامتیش دعا کنند.