سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

برگرد

آغوشت و به غیر من

به روی هیشکی وا نکن

منو ازین دلخوشی و

آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن

پر عشق و خواهشم

واسه بودن کنارت

تو بگو

به هر کجا پر میکشم

منو تو آغوشت بگیر

آغوش تو مقدسه

بوسیدنت برای من

تولد یک نفسه

چشمای مهربونتو

منو به آتیش میکشه

نوازش دستای تو

عادته ، ترکم نمیشه

فقط تو آغوش خودم

دقدقه هاتو جا بزار

به پای عشق من بمون

هیچ کس و جای من نیار

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن

فقط به من بوسه بزن

به روح و جسم و تن من

هویجم...

امروز رفتی مسافرت...

هنوز نرسیدی میدونم! اما دلم اندازه تمام دنیا برات تنگ شده...

حالا من با دوریت چی کار کنم؟؟؟؟

تنها کاری که میتونی بکنی تا جبران دوری و دلتنگیت واسم بشه...اینه که تا میتونی بهت خوش بگذره...

خوش باشی همه زندگی من، که من به خوشی تو خوشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد