سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

من برگشتم...

هویجم...

        عزیزم...

                 قشنگم...

ممنون از اینکه وقتی نبودم حواست به خونمون بود...

دوریت برام خیلی سخت بود ، اما توی تمام لحظه هام حضور داشتی و تو قلبم احساست میکردم. چه خوبه که آدما قلب دارن... چه خوبه که تو قلبمون میتونیم یه عشق یواشکی داشته باشیم... و چه خوبه که اون عشق تو باشی !

 

من این شعر و خیلی دوست دارم. تقدیمش میکنم به تو . میدونم جای سوغاتی رو نمیگیره... اما فعلا از من قبولش کن(ماه من)     :

 

ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

دنیامون یه عالمه؛ آدم خوب و بد داره

ماه من غصه نخور همه که دشمن نمی شن

همه که پر ترک مثل تو و من نمی شن

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست

تر و تازه موندن گل؛مال اشک شبنماست

ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت

خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماه من غصه نخور پنجرمون بازه هنوز

باغچمون غرق گلای ناز و عاشقه هنوز

ماه من غصه نخور باز داره فصل سیب می شه

می دونم گاهی آدم تو وطنش غریب می شه

ماه من غصه نخور شمدونیا صورتین

دلایی که بشکنن چون عاشقن قیمتین

ماه من غصه نخور سبک می شی بارون بیاد

توی عاشقی باید نترسید از کم وزیاد

ماه من غصه نخور خاطره هامون کودکن

توی این قصه دلا یه وقتایی عروسکن

ماه من غصه نخور بازی زمین خوردن داره

کار دنیا همینه ؛ تولد و مردن داره

ماه من غصه نخور تاب بازی افتادن داره

زندگی شکستن و دوباره دل دادن داره

ماه من غصه نخور گلا میان عیادتت

به نتیجه می رسه آخر یه روز عبادتت

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمی شه

اونی که غصه نداشته باشه ؛آدم نمی شه

ماه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا

هر دومون دعا کنیم ، تو هم جدا منم جدا

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
Lord Slayer شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.gameshot.parsiblog.com

سلام.
واقعا وبلاگ جالبی داری.
اگر از عکس های دسکتاپ و والپیپر خوشت می آید یه سر به وبلاگ من بیا و ویندوزت رو با این عکس ها زیبا کن.
البته وبلاگ من مخصوص بازیهای کامپیوتری است ولی امروز چند عکس زیبا مخصوص دسکتاپ گداشته ام.
خوشحال میشوم نظرهم بدهی.
See You Around

دختری با دامن حریر شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

چه وبلاگ بامزه ای داری.
به من هم سری بزن

دختری با دامن حریر یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام.چه خوب که به من سر زدید.
اما می دونید به نظر من زندگی فقط عاشق شدن و شب با آرامش خوابیدن نسیت.
به نظر من زندگی یه جورایی تلاش کردنه؛عمل کردنه؛همه چی زندگی شامل همه چی میشه.
اینکه می خوای روزت را چه جوری شروع کنی.
من که همیشه عاشق می شم و برای بدست آوردنش تلاش می کنم و عمل می کنم و شب مثل شما با آرامش می خوابم چون می دونم که به هر حال هم تلاش کردم و هم عمل.

عارفه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام سیب کو چولو جوووووووووووووووووووونم
سفر بخیر
ببخشید که دیر بهت سر زدم اخه منم سفر بودم
شاد باشی
بوووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

i_am_me دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.i_am_me.persianblog.ir

منم دعا می کنم.....
سال نوت مبارک سیب خوشکلم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد