سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سفر هویجی...

بازم سفر....

بازم هویج کوچولو داره میره مسافرت....

بازم سیب کوچولو دلش تنگ میشه...

 

-         کی میری؟

-         فردا صبح.

-         کی میرسی؟

-         فکر کنم چهار، چهارو نیم...

-         کی برمیگردی؟

-         عزیزم... فقط چهار روزه... زود برمی گردم.

-         بهم زنگ میزنی؟

-         خیلی سؤالت مسخره بود... یعنی تو قاصدک و لوله کشی رو فراموش کردی؟

-         آخه دلم تنگ میشه!

-         منم میشه... چاره نیست سیبم... مجبوریم تحمل کنیم!

-         تو مرد هستی، میتونی... اما من تحملم کمه... دلم زود تنگ میشه!

-         قربون دل کوچولوت برم. مطمئنی من توش جا شدم؟

-         اوهوم... بجز شیکمت ، بقیه جاهات جا میشه! (خنده شیطنت آمیز)

-         شیکم من گنده اس؟؟؟ حالا نشونت میدم...وایسا فرار نکن....میگم وایسا

 

هویج دور اطاق دنبال سیب کوچولو میکنه و مثل همیشه خیلی زود دستگیرش میکنه...

-         نه نه ... شوخی کردم ... ببخشید

-         شوخی کردی؟؟؟ نشونت میدم...

-         .....

 

 یه بوس از لبای سیب کوچولو، همیشه تنها تنبیه هویجه!!!

 

-         هویج جونم...بزار من برات ساکتو جم میکنم...تو استراحت کن!

-         باشه ، ممنون

 

سیب کوچولو شروع میکنه لباسای هویج و تا کردن و توی ساک گذاشتن... که یهو یه فکر ناجوانمردانه به سرش میزنه... لای تمام لباسای هویجش یه عکس از خودشو میذاره و میکنه تو ساک! پیش خودش میگه " خوب... هویج خوان ، حالا اگه بخوای هم نمیتونی منو فراموش کنی... چونکه یه کامیون عکس لای لباسات گذاشتم. " یه خنده موزیانه میکنه و در ساک و میبنده .

 

فردای اون روز هویج به سفر میره و سیبش و با یه دنیا دلتنگی تنها میذاره...

 هویج کوچولو تا میرسه به ترمینال زنگ میزنه.

-         سلام هویجم...تویی؟

-         سلام عزیزم... خوشگلم... خوبی؟

-         الان که با تو حرف میزنم آره. کجایی؟

-          ترمینالم... خواستم بگم حواسم بهت هستاااا ، دلم پیش دلته ... نگران نباش . تا بر گردم مواظب خودت باش!

-         چشم

-         چشمت بی بلا.  هر وقت خواستم یادت کنم ... چشمامو میبندم و از تو لوله کشی باهات حرف میزنم.

-         خوبه... اما نمیخواد چشماتو ببندی... هر وقت خواستی یادم کنی... یه لباس از تو ساکت در بیارو بپوش!

-         وا... چه ربطی داره؟

-         داره... بعدا میفهمی... خوب دبرت نشه؟ برو دیگه... به سلامت... سپردمت به خدا!

-         من که نفهمیدم چی شد؟ خدا میدونه باز چه شیطونی کردی؟؟؟ خداحافظییییی شیطونکم...

-         خداحافظییییییی

 

هویج نفهمید... اما سیب کوچولو با نگاه کردن به آلبوم های خالی ، خوب میدونست چی کار کرده...

نظرات 11 + ارسال نظر
Homan یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.parspaint.com

Agar be donbale lavazeme designe migardid barye tarahiye sitetoon behtare ba ma sari bezanid : www.ParsPaint.com

اوج عمیق دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://agerin1.blogsky.com

به امید خدا به سلامت برگرده پیشت و عشقتون همیشه ابی باشه

مهیار دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوبی
ممنون که سر زدی

بازم سر بزن خوشحال میشم
بای بای
راستی من لینک کردم

مرگ رنگ دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ق.ظ http://a17.blogsky.com

سلام سیب کوچولو جججون
خیلی قشنگ نوشته بودی
امیدوارم این هویج مهربون زود برگرده
من اپم
شاد باشی

عارفه دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.a17.blogsky.com

بازم سلام سیب کوچولو
من تو رو به یه بازی دعوت کردم که تا هویج کوچولو می یاد حوصله ات سر نره
زودی بیا
بوس بوس

توت کوچولووووووو دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلااااام سیبس جونم! دل تنگ هویجت نباشی آخه تو که خبر نمیکنی آپ میکنییی!!(گریههههههههههههه)

با داستان آشنایی مامان و بابام اپم بپر بیا!!

تاتا

توت کوچولووووو دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام سیبی جونم!!

خوبی؟؟ غصه نخور هویجی زود بر میگرده!!

آره ملی جون خیلی شاده اینجا داره خوش میگذره بهش در کنار آقای پدر !! حالا شاید یه عکس ازش بذارم آره تعرییف نباشه ولی ملی جون خیلی خوشکله!!

تاتا

خاطره سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ http://delaaviztarin.blogfa.com

تو یه وبلاگ بحث احمقانه ای راجع به دروغ بودن عشق و عاشقی راه افتاده... پسرا به دخترا حرفای رکیک میزنن... اولش میخواستم تو بحث شرکت کنم..اما بعد... دیدم اصلا بعضی چیزا رو بعضی ادما نمیفهمن...
من باوجود اینکه به شدت و به بدترین شکلی از عشق ضربه خوردم... اما هنوز وقتی وبلاگ شما و دوستایی مثل شما رو میبینم... امید وار میشم و با تمام وجود اعتقاد از دست رفته ام بر میگرده...
شاد باشید...

خاطره پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

ممنون بابت حرفای قشنگتون...
من بدون اجازه شما رو لینک کردم...بخشیدا!!

پویا پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://pesareshikamo.blogsky.com

همیشه به نوشته هات حسودی می کنم
آهای هویج قدرشو بدوووووووووووووووووووووووووووووووووون

عارفه جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام سیبی جووووووووونم
هویجت بر گشت؟
من اپم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد