سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

                                                  ما همسایه خدا بودیم

شاید دیگر مرا نشناسی ،

شاید مرا به یاد نیاوری ،

اما من تــو را خوب می شناسم ،

ما همسایه شما بودیم و شما همسایه ما و همه مان همسایه خدا .

یادم می آید گاهی وقتها می رفتی و زیر بال فرشته ها قایم می شدی و من همه آسمان را به دنبالت می گشتم تو می خندیدی و من پیدایت می کردم .

خوب یادم هست که آن روزها عاشق آفتاب بودی ، توی دستت همیشه قاچی از خورشید بود ، نور از لای انگشتهای نازکت می چکید ،

راه که می رفتی ردی از روشـنی روی کهکشان می ماند . یادت می آید ؟

گاهی شیطنت می کردیم و می رفتیم سراغ شیطان . تو گلی بهشتی به سمتش پرتاب می کردی و او کفرش در می آمد ، اما زورش به ما نمی رسید فقط می گفت : همینکه پایتان به زمین برسد می دانم چطور از راه بدرتان کنم .

تو شلوغ بودی ، آروم و قرار نداشتی ، آسمان را روی سرت می گذاشتی و شب تا صبح از این ستاره به آن سـتاره می پریدی و صـبــــح که می شـد در آغــوش نور به خــواب می رفتی . اما همیـــشه خواب زمین را می دیدی ، آرزوئـی رویاهای تو را قلـــقــلک می داد .

 دلت می خواست به دنیا بیائی و همیشه این را به خدا می گفتی و آنقدر گفتی و گفتی تا خدا به دنیایت آورد .

من هم همین کار را کردم ، بچه های دیگر هم ، ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد تو اسم مرا از یاد بردی و من اسم تو را ، ما دیگر نه همسایه هم بودیم و نه همسایه خدا ما گم شدیم و خدا را گم کردیم .

دوست من ،

همبازی بهشتی ام !

نمیدانی چقدر دلم برایت تنگ شده هنوز آخرین جمله خدا توی گوشم زنگ میزند « از قلب کوچک تو تا من یک راه مستقیم هست ، اگر گم شدی از این راه بیا . »

بلند شو ،

از دلت شروع کن

شاید

همدیگر را دوباره پیدا کنیم .

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://pesareshikamo.blogsky.com

سلام خوبی نیلوجان ؟
خیای قشنگ نوشتی خیلی با احساس نوشتی
آفرین زیبا بود جدی میگم
موفق باشی
تا بعد خدانگهدار

i_am_me سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.i_am_me.persianblog.ir

نترس می شناستت به روش نمیاره کلاس بذاره.....

حسام پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://faranse.blogsky.com

سلام.این نوشته خیلی زیباست.بازم بنویس.

آرامیس پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ http://mem00l.blogsky.com

بی تو دلم گرفته با من نمانده حالی با من غریبه گشتی بعد از گذشت سالی وقتی که سهم من شد یک انتظار کهنه چشمم دگر ندارد اشکی به آن زلالی عمری سوال کردم تنهایی خودم را همواره شد جوابم آه و سکوت و لالی حالا که دور دورم از پرتو نگاهت در قلب من دوباره جایت شده چه خالی آه ای مسافر من سهم من از وجودت یک بغض کهنه گشته باشکلکی خیالی

مرگ رنگ پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://a17.blogsky.com

سلام سیب کوچولو جونم
چطوری؛؟
خیلی قشنگ نوشته بودی این پست رو
من اپم
شاد باشی

حسنی و مملی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.agha-ejaze.blogfa.com

حسنی و مملی ،چقده ناز و عزیزند
عینهو سیب و هویجند،تمیزندو لذیذند

توت کوچولو جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

هیییییییییییییییییییییی

من برگشتمممممممممممممم

آپم سیبی جووووووووونم!

تاتا

مرگ رنگ سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´یـــــــــــــه ســـــــر بـــــیا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد