سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

ماه من...

کیه چشمای تو رو ببینه طاقت بیاره

تو باید قصه باشی ، قصه حقیقت نداره

تورو از خیالِ شاعرا به من هدیه دادن

تورو از باغای خلوت خدا فرستادن

من که رسم عاشقی رو مثِ مجنون بلدم

تورو باور می کنم اما هنوز مردّدم

اون کدوم ابره که دلتنگ تو باشه نباره

کیه با چشم تو روبرو بشه کم نیاره

تو همونی که غم جدایی رو خاک می کنی

شکُ از لمس سر انگشتای من پاک می کنی

    

-         امشب میگن ماه خیلی قشنگ شده ، سیب کوچولو ...  میگن سیاره زهره هم کنارشه ، نگاه کن !

-         دارم نگاه می کنم

-         منو نگاه نکن...میگم ماه رو نگاه کن ... اوناها ش ، اون بالاس !

-         نمیخوام ، تو ماه منی .

-         ای بابا...

-         کدوم بابا ؟ هان ؟؟؟

-         همون بابا . همونی که تو رو انقدر لوس کرده.

-         ناراحتی؟؟؟

-         والا چه ارز کنم ؟ کی جرئت داره بگه آره ؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
وب خوشگلی دارین
تبادل لینک یا لوگو؟

زهرا سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://aliveLove.blogsky.com

سلام وبلاگتون خیلی قشنگه! خیلی خیلی زیباست. خدا شما دو تا رو واسه هم نگه داره ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد