سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

برگشتم

دلم عاشقه گل من میدونی
                  بگو تا ابد پیش من می مونی

تو رو دوست دارم با دل و جونم
                                  تا دنیا دنیاست با تو می مونم

وقتی چشماتو روبروم می بینم
                  وقتی
عزیزم
پیش تو می شینم

نمیشه پنهون می خوامت از جون
                                 عشقت از قلبم نمیره بیرون

نازنینم ،   با تو بودن    واسه من    
خواب و رویاس

                                         بیا پیشم    تو نباشی  این دل من   خیلی تنهاس

آرزومه     با تو باشم     تا ببینی دل     چه حالی می شه
                             
بی تو تنهام    تورو می خوام    یه روز بی تو    یه سالی میشه

 

واقعا که یه روز دور از تو مثل یه سال برای منه . آخه مگه یه سیب کوچولو چقدر طاقت دوری داره ؟  سفر قشنگی بود هویجم... اگه با هم می رفتیم که قشنگتر هم می شد.  

هر وقت دلم برات تنگ میشد... دعات می کردم . یه شب که یه گوشه نشسته بودم وتنهایی راز و نیاز می کردم... چشمم به ماه زیبا افتاد. یه کم پایینتر از ماه یه ستاره کوچولو دیدم که هی چشمک میزد. سرم و هی چرخوندم تا یکی دیگه پیدا کنم ، اما نبود. اون تنها ستاره اون شب توی آسمون قشنگه مکه بود . موبایلمو درآوردم و یه عکس ازش گرفتم . خیالم که راحت شد شروع کردم نگاه کردنش...

 چشمامو بستم

چشمای تو یادم اومد

نه، هیچ وقت اون ستاره به زیبایی و پر نوری چشمای تو نیست.

یواشکی به ستارهه زبون درازی کردم و خندیدم...

 

آخه تو قشنگ ترین ستاره زندگی منی

                     همیشه رو سرم بتاب ، قشنگم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد