سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

هو یج خودمی...

اومدی صد تا بهار دادی به من
همه گلهاشو میارم واسه تو

اومدی بردی منو به خواب عشق
همه رویاشو میارم واسه تو

اومدی تا دل من تورو بخواد
من تمناشو میارم واسه تو

اومدی ماهو آوردی واسه من
همه شبهاشو میارم واسه تو

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم

ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم

آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم

اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم


 

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.pesareshikamo.blogsky.com

سلامخوبی ؟
چه شعر قشنگی بودش . چه عکس زیبایی
ممنون که بهم سر زدی
دیگه امتحان ها داره شروع میشه باید خرخونی کنیم
فعلا بابای نیلو و پیمان جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد