سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

عید فطر

سیب مینویسه :

 

عید  است و دلم خانه ویرانه ، بیا
این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا
یک ماه تمام میهمانت بودیم
یک روز به مهمانی این خانه بیا

نمیدونم چرا همش گل نیلوفر میزارم اینجا . شما میدونین چرا؟

 

هویج عزیزم ، عیدت مبارک

ایشاا... همیشه و هر روزت عید باشه عزیزم

ایشاا... خوشیهای زندگیت اینقدر زیاد باشه که بدی ها رو هیچوقت نبینی .

دلم میخواست صدای قشنگت و میشنیدم و اینجوری بهت تبریک می گفتم ،‌اما ...

هویجم... دوستت دارم

بازم عیدت مبارک ، هویج همیشه تازه زندگی من.

آرزو میکنم به حق همین روز عزیز به همه آرزوهای زندگیت برسی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.pesareshikamo.blogsky.com

سلام خوبی نیلو خانم ؟
ممنون که بهم سر زدی و شما لطف داری
عید شما هم مبارک معذرت دیر اومدم
حال هویج جان چطوره ؟
تا بعد خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد