سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

خدایا جز تو هیچکس و ندارم

و به من گفته شده : اگر خدا زیانی به تو برساند ، کسی غیر از خود او نمی تواند بر طرف سازد.

و اگر برای تو خیری را اراده کند ، کسی نمیتواند مانع فضل او بشود .

فضل و رحمتش را به هرکس از بندگانش که بخواهد میرساند و او بسیار آمرزنده و رحیم است.

 

                                سوره مبارکه یونس ( آیه صد و هفت )   

 

هویج عزیزم...

هیچ وقت به قدرت عظیم خدا شک نکردم . همیشه تو زندگیم ازش کمک خواستم . اما یه وقتهایی پیش میاد که مشکلات آدم اینقدر زیاد میشه که آدم غافل میشه . مثل الان من.

 و اونموقع است که احتیاج به یه فرشته داره که یه تکونش بده . مثل الان تو.

 

سرنوشت آدما به نظرم چیز عجیبیه ! مگه نمیگن رو پیشونی آدم همه چی رو قبلا نوشتن ؟ تقدیر آدما چجوری رقم میخوره ؟ آیه ای که نوشتم و یکساعت پیش خوندم. معنی زیبایی داره. دوست دارم آیه بعدیش رو هم بنویسم ، خوندنش خالی از لطف نیست

 

بگو ای مردم ! حق از جانب پروردگارتان برای شما آمد . پس هرکس هدایت یابد برای خود هدایت یافته و هرکس گمراه گردد به زیان خود گمارده شده و من نگهبان شما نیستم .

 

                                  سوره مبارکه یونس ( آیه صد و هشت )

 

از این دوتا آیه یه چیزایی یاد گرفتم:

 

خدا به آدم عقل و شعور داده که بد و از خوب تشخیص بده .

خدا عاشق بنده هاشه و براشون هیچ وقت بد نمیخواد.

خدا آمرزنده و رحیم است.

خدا منتظره . . . منتظر ما است که بهش نزدیک بشیم.

 

اینم باید یاد بگیرم ،‌که وقتی میتونم ازش توقع داشته باشم که بهش نزدیک باشم. که فقط اونو ببینم . درسته؟؟؟

تو بهم یاد دادی بدون منت همیشه خدا رو صدا بزنم . بهش بگم دوسش دارم . نه یه بار ،‌نه دوبار ، بارها و بارها ، تا جوابمو بده. آره ، درستش همینه . نباید نا امید بشم ، باید خدا رو همه جا ببینم ،همه جا ...

 

خدا تو جوونه انجیره...

خدا تو چشم پروانه اس وقتی از روزنه پیله اولین نگاهشو به جهان میندازه...

خدا بزرگ تر از توصیف انبیاس ...

بام ذهن آدمی حیاط خونه خداست ...

خدا به من نزدیکه همونقدر که تو از من دوری ...

به خدا ایمان داری ؟؟؟

 

                                   ( حسین پناهی ) خدا بیامرزدش !!!

 

"خدایا دوستت دارم. جز تو کسی رو ندارم."

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی ماه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد