سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

خدایا شکرت...

من از خدا خواستم به من توان و نیرو دهد

و او بر سر من مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم.

 

من از خدا خواستم به من عقل و خرد دهد

و او پیش پایم مسائلی گذاشت تا آنها را حل کنم.

 

من از خدا خواستم به من ثروت عطا کند

و او به من فکر داد تا برای رفاهم بیشتر تلاش کنم.

 

من از خدا خواستم به من شهامت دهد

و او خطراتی در زندگیم پدید آورد تا بر آنها غلبه کنم.

 

من از خدا خواستم به من عشق دهد

و او به من راه رسیدن به خودش را نشان داد.

 

من از خدا خواستم به من برکت دهد

و خدا به من فرصتهایی داد تا از آنها بهره ببرم.

 

من هیچ کدام از چیزهایی را که از خدا خواستم ، دریافت نکردم

ولی به همه چیزهایی که نیاز داشتم ، رسیدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد