سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

نت

سیب کوچولو رو کرد به هویج کوچولو و گفت :

- فکر میکنی قصه ما هم افسانه بشه؟

- شاید

- خیلی حرفا تو دلمه . دوست دارم فقط به تو بگم

- خوب ، بگو!

- میترسم دیگه حوصله شنیدنشونو نداشته باشی...

- هویجا همیشه حوصله سیبا رو دارن.

- واقعا ؟؟؟

- ...

- این شعرو خیلی دوست دارم .  .  .

 

                هفت تا نت سرگردون

 

تو یه عصر پاییزی            پای برگای شمشاد

باز این دل دیوونه              یاد چشم تو افتاد

من نشستم و خوندم             با دردای گیتارم

تو اونور دنیایی                 من خیلی دوست دارم

 

با "د" دور چشم تو             مثل پروانه گشتم

هرچی توعقب رفتی            من دوباره برگشتم

"ر" رسیدن ما بود              تو یک شب مهتابی

با یه آسمون پولک              غرق گل و بی تابی

 

با نت "می" می خواستم        پادشاه شعرام شی

من تمام دنیات شم               تو تمام دنیام شی

"فا" فاصله رو کم کرد         بین من و رویاهات

تو اونور اقیانوس               اما دل من باهات

 

با "سل" تو شدی سلطان       تو قلعه ای از خوبی

من منتظرم اینجا                 تو ، یه خونه چوبی

"لا" صدای نازت رو          لا لایی شبهام کرد

شب تو رو از اینجا برد        اما من و تنهام کرد

 

با "سی" از سیاهیا              تو نبودنت خوندم

هی تو از پیشم رفتی           هی من پای تو موندم

تو بازی اشک و نت           من باز به چشات باختم

با یه خاطرت تنها              هی سوختم و هی ساختم

 

اشکام دوباره گم شد            تو زیرو بم گیتار

من گریه و اون گریه          تا کی برسه دیدار

من اینور اقیانوس              تو اونور دنیایی

من اینجا چه تنهام و           تو اونجا چه رویایی

 

هفت تا نت سرگردون         به یه دل دیوونه

جز من به خدا هیچکس       قدرت رو نمیدونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد