سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

تولدت مبارک سیب کوچولو


جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست

تولدت مبارک تولدت مبارک

امشب شب ما غرق گل و شادی و نور
از جشن ستاره آسمون یه پارچه نور

امشب خونمون پر از طنین دلنواز
تو کوچه پر از نوای دلنشین ساز

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته


تو خونه سبد سبد گلهای سرخ میخک
عزیزم دوست دارم
تولدت مبارک

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست


جشن تو شروع یک روز مقدس برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ میخک
 عزیزم دوست دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک تولدت مبارک

امشب تو ببین چه شور و حالی و صفایی
راستی که گل سر سبد محفل مایی

امشب رو لبا گلهای خنده واسه ی توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ میخک
عزیزم دوست دارم
تولدت مبارک

تولدت مبارک تولدت مبارک


نظرات 2 + ارسال نظر
ایران جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://zeitoon.blogsky.com/

به به !
تولده؟
سهم کیک ما فراموش نشه ها !

مینا و محمد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://payizetalayi82.persianblog.ir

سلام دوست گل.به ما هم سر بزن مثه شما عاشقیم.عشقتون جاودان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد