سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

تنهام نذار... حتی واسه یه لحظه

میخوام یه رازی رو بهت بگم...

تا حالا دیدی عاشقا به هم میگن : تو مثل نفسمی...

ما  هم به هم زیاد گفتیم ، مگه نه؟

اما عزیزم...

امروز که نبودی ، من باور کردم ، که تو نفسمی. نه فقط در حد حرف... نه... باور کن که  وقتی نیستی به زور نفس میکشم.  مثل الان. شب شده... هنوز نیومدی... دارم میمیرم.

هرچی پنجره رو وا میکنم که اکسیژن بیاد تو، هم فایده نداره.  تو قلبم اکسیژن کم آوردم.

باور کن دارم کم میارم. بیا دیگه...

هیچ وقت نمیتونی بفهمی چقدر گذروندن یه روز بدون تو سخته.

به این اشکام قسم.

باور میکنی؟

آره تنهام نذار حتی واسه یه لحظه

وجودت به صد تا آسمون می ارزه

نظرات 3 + ارسال نظر
یک پیشنهاد برای تو شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

یه کوچولو و اقاییش یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام عزیزم..نفسهایت زندگیت همیشه پر از اکسیژن:)
همیشه عاشق باشین..وبلاگتون یه جور سکوت خاصی داره..نمیدونم حرفم رو ففهمیدی یا نه:)

مردی که شبیه هیچ کس نیست چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ http://dodle.blogsky.com

سلام سیب کوچلو خوبی عزیز

خداکند هیچ وقت تنها نباشی

اما چرا من تنهایی رو دوست دارم نمی دونم

سبز باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد