سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

سیب کوچولو و هویج کوچولو

خدایا ما رو از هم جدا نکن...

امروز روز عشقه و فردا نیز...

هویج مینویسه


امروز سپندارمذگان بود. میگن این روز روز عشقه. ولی عشق که روز و شب نداره. لحظه لحظه زندگی ما با عشق اجین است. عشق به آفریدگار پدر و مادر و یار.


خیلی دلم میخواست تو این روز کنار عشقم بودم. خیلی دوست داشتم روز عشق کنار سیبم بودم و در یک کافی شاپ بهش گاو قرمز هدیه می دادم. ولی سرنوشت...


حالا که دورم و میدونم نمیتونم بهش گاو قرمز بدم اما خوشحالم که هنوز در قلبم وجود داره و امیدوارم که هیچ وقت اونجا رو ترک نکند. بهش میگم:

عاشقانه دوست دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسین سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.black-beauty.blogfa.com

وبلاگتون حرف نداره

یه سری به من هم بزن

فعلا
.
.
در ضمن
اگر خواستی پولدار بشی بر روی بنرهای وبلاگم کلیک کن و ثبت نام کن
خیلی عالیه من ثبت نام کردم
لاقل بیا و بخونشون و ببین چه جوریه
با تشکر

اگر مایل به کسب درآمد از وبلاگ خود هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنان می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد بدون اینکه از طرف مقابل هزینه ای کاسته شود و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 2325000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار ریال فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
.
.
.
.
.
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه نمایید
.
.
.
.
راستی عکس و مطالب عاشقانه هم دارم.
اگر میخواهید عضو شوید روی تبلیغات با OxinAds کلیک کنید و ثبت نام کنید

عارفه چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://00koche00.blogfa.com

سپندارمذگانت مبارک سیبی جوووووووووووووووووونم

یه کوچولو واقاییش جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

مبارکه..پیش من هم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد